تماس مستقیم

09197040480

0 نفر در حال مشاهده محصول هستند!

مودم 4G ودافون مدل ARV به همراه مودم USB هوآوی E3272

Vodafone ARV یک 4G روتر و همچنین مودم ADSL محصول شرکت ودافون است که به همراه یک مودم 4G USB مدل E3372 ارایه می شود. این مودم از شبکه 4G 3G 2G پشتیبانی می کند.با اتصال دانگل 4G به دستگاه ودافون ARV شما می توانید از طریق 4 پورت لن به اینترنت متصل شوید و کامپیوتر ، لپ تاپ ، دستگاه کارتخوان و دوربین های مدار بسته خود را به اینترنت متصل کنید.

اشتراک گذاری:

3,500,000 تومان

ارسال رایگان در تهران

برای سفارش‌ بالای ۳ میلیون تومان

توضیحات

دریچه‌ای به دنیای ارتباطات: مودم 4G ودافون ARV و مودم USB هوآوی E3272

Vodafone ARV یک روتر 4G و مودم ADSL است که توسط شرکت ودافون تولید می‌شود. این محصول همراه با مودم 4G USB مدل E3372 ارائه می‌شود. این مودم قابلیت پشتیبانی از شبکه‌های 4G، 3G و 2G را داراست. با اتصال دانگل 4G به دستگاه Vodafone ARV، شما می‌توانید از طریق 4 پورت LAN به اینترنت متصل شوید و کامپیوتر، لپتاپ، دستگاه کارتخوان و دوربین‌های مداربسته خود را به اینترنت متصل کنید.

تجربه‌ی اتصالی بی‌دغدغه با مودم روتر Vodafone

یکی از مزایای مهم دستگاه Auto APN آن است که نشان می‌دهد برای اتصال به اینترنت نیازی به تنظیمات خاصی ندارید. کافیست سیم کارت را در دانگل E3372 قرار داده و آن را به پورت USB بالای دستگاه Vodafone ARV وصل کنید. سپس می‌توانید از اینترنت با سرعت بالا لذت ببرید. این مودم از نرم افزار فیرم ویر باز OPENWRT بهره می‌برد و به طور پیش فرض از ADSL پشتیبانی می‌کند. همچنین با تهیه و وصل کردن دانگل‌های 3G/4G می‌توان از آن به عنوان بکاپ ADSL یا مودم سیم کارت خور رومیزی استفاده کرد. در صورتی که اینترنت ADSL در دسترس نباشد، می‌توانید از این دستگاه استفاده کنید و به عنوان یک راه‌حل اتصال همیشگی به اینترنت، مودم روتر Vodafone را تجربه کنید.

تکنولوژی بی‌نظیر با سرعت 300 Mbps و قابلیت اتصال همزمان!

این دستگاه قابلیت برقراری ارتباط با تمامی شرکت‌های ارائه دهنده سرویس‌های ADSL، ADSL2+، GPRS و وایرلس سری N را با سرعت 300 Mbps و قابلیت اتصال 32 نفر همزمان داراست. مسافت ارسال دیتا برای فضاهای بسته تا 100 متر و برای فضای باز تا 300 متر است. پورت‌های آن شامل سه پورت USB و چهار پورت LAN است. همچنین دارای فایروال قدرتمند و طراحی فوق‌العاده زیبا و منحصر به فرد است. دستگاه دارای آنتن داخلی و امکاناتی مانند access point، repeater و سایر امکانات دیگر است.

توضیحات تکمیلی

شبکه‌های قابل پشتیبانی

2G, 3G, 4G

رابط‌های روتر

RJ-۴۵ LAN, RJ-۴۵ WAN/LAN, USB

نوع اتصال به اینترنت

سیمکارت, ADSL

حداکثر کاربر قابل پشتیبانی

36

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مودم 4G ودافون مدل ARV به همراه مودم USB هوآوی E3272”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای اینکه بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید باید وارد سیستم شوید.

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید